Mājaslapas satura stratēģija — solis priekšā konkurentiemMājaslapas satura stratēģija — solis priekšā konkurentiem
---Kādas sadaļas nepieciešamas Jūsu mājaslapā, pēc kāda principa tās būs izvietotas, kāds ir katras sadaļas mērķis, par ko tai jārunā, kurai pircēju personai tā domāta, kādi atslēgvārdi tiks izmantoti un kuri būs sadaļas zelta vārdi?
Kad un kāpēc ir nepieciešama mājaslapas satura stratēģija
Mājaslapas satura stratēģija ir vajadzīga ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas izveidot jaunu mājaslapu vai uzlabot pašreizējo. Šo stratēģiju nepieciešams izstrādāt vēl pirms dizaina vai pat struktūrskices (wireframe) izveides. Tā palīdz apzināties elementus, kurus nepieciešams iekļaut katrā sadaļā, sakarības starp lapas sadaļām u. c.
Piemērs
Ja sākat veidot mājaslapu, uzreiz strādājot pie tās dizaina, tad tieši dizaineris izvēlēsies, kur un kā tiks izvietoti elementi, bieži vien neuzdodot jautājumu „kāpēc?”. Mājaslapas satura stratēģija nozīmē atbildes uz visiem „kāpēc?”. Piemēram, sadaļā X ir vajadzīgas piktogrammas, jārunā par garantiju un priekšrocībām, jāievieto videopamācība u. c. Kāds ir konkrētās sadaļas mērķis, kas potenciālajam klientam būtu jāsajūt, jānodomā un jādara pēc tās apmeklēšanas.
Šis ir mājaslapas izveides posms, kurā reizē tiek izskatīti Jūsu biznesa mērķi, SVID analīze, potenciālo pircēju mērķi, Jūsu uzņēmuma rīcībā esošā informācija, Jūsu uzņēmuma priekšrocības un nozares tendences.
Mājaslapas struktūrskices (wireframes)
Papildus mājaslapas satura stratēģijai piedāvājam izveidot arī tās struktūrskices (wireframes) jeb koncepciju, kas būs vērtīgs pamats Jūsu turpmākajai sarunai ar dizaineri un programmētāju par mājaslapas izstrādi.
Cik maksā satura stratēģijas izveide
Satura stratēģijas izveides izmaksas ir atkarīgas no mājaslapas apjoma, kā arī izvēlēto metožu un informācijas iegūšanas veida. Cena, sākot no 100 eiro.
