Iztikt bez virsrakstiem? Tas pats, kas iet pa ielu zeķēs!

Virsraksti rakstos

Pēdējā laikā, kad uzņēmumi mūs lūdz uzlabot vietnes saturu, mēs bieži konstatējam, ka daudziem satura blokiem mājaslapās nav virsrakstu. Ir glīti izveidoti bloki ar ikonām, kaut kas sarindots, bet tam nav iedots konteksts!

Kāpēc?

Protams, tie, kas zina, par ko ir stāsts, teiks, ka viss taču ir skaidri un gaiši saprotams. Bet atcerieties, ka interneta lietotājs veltīs mazāk par 7 sekundēm, lai pieņemtu lēmumu palikt Jūsu uzņēmuma mājaslapā vai ne. Ko viņš pamanīs? Pirmais, ko parasti pamana, ir attēli un virsraksti. Pat nav jāveic pētījums, lai to izsecinātu, tomēr arī pētījumi to apliecina. Tad kāpēc izlaist virsrakstus?!

Visi vēlas ātri iegūt informāciju, nevienam nepatīk lasīt, visi skenē saturu. Tad kā, Jūsuprāt, tas notiks bez virsrakstiem?

Lūk, ieguvumi no virsrakstu izmantošanas!

  • Uztveramība — informāciju ar virsrakstiem ir daudz vieglāk uztvert
  • Noformējums — satura bloki ar virsrakstiem izskatās daudz labāk (piekrītu — subjektīvs arguments J)
  • SEO — virsrakstu esība palīdzēs Google labāk orientēties Jūsu mājaslapas saturā
  • Interneta lietotājam nav jāzīlē vai jāmin, vai te ir domāti pakalpojumi, priekšrocības, iespējas…
  • GPS — virsraksti ir interneta lietotāja GPS Jūsu mājaslapā, kas viņam ļaus ātri manevrēt, lai atrastu vajadzīgo informāciju
  • Virsraksti palīdz pārdot!
  • Virsraksti var aicināt rīkoties!
  • Tie pievērš uzmanību, rada intrigu utt.

Lūdzu, neaizmirstiet kurpes, kad ejat pastaigā pa ielu! Neaizmirstiet virsrakstus! 

P.S. Un, lūdzu, nepasvītrojiet tos, ja vien tās nav saites. 😉