Jā! Jūsu uzņēmuma mājaslapa ir Jūsu virtuālais pārdevējs. Tātad Jūsu uzņēmuma mājaslapai ir jāspēj būt pietiekami pievilcīgai, informatīvai, pārdotspējīgai, saprotamai, vienkāršai, visaptverošai un, protams, atrodamai Google.
Tik daudz uzdevumu! Kā saglabāt līdzsvaru un mēģināt tos visus izpildīt?
Šajā vebinārā Jūs uzzināsiet, kā:
- plānot mājaslapas struktūru;
- veidot mājaslapas saturu uzņēmuma mērķauditorijai;
- izvairīties no bieži pieļautām kļūdām;
- veidot pārdošanas un SEO tekstus, un ar ko tie atšķiras.
Vebinārs ir piemērots:
- uzņēmējiem un citiem interesentiem bez iepriekšējas pieredzes tīmekļa satura izveidē;
- mārketinga un komunikācijas speciālistiem, kas vēlas atsvaidzināt un atjaunināt zināšanas;
- speciālistiem un uzņēmējiem, kas vēlas uzlabot savas mājaslapas saturu.
Vebināra norise:
- 18. jūnijā pulksten 16.00 (pēc Latvijas laika)
- Ilgums 45–55 min
- Platforma „Zoom”
Jums patiks:
- Bez gariem ievadiem — īsi, konkrēti un kodolīgi par svarīgāko
- Praktiski un uzskatāmi piemēri no reālās dzīves
- Dāvanā mājaslapas satura izveides rokasgrāmata!
Maksa:
- 19 EUR (dalība vebinārā + bezmaksas satura izveides rokasgrāmata)
- 39 EUR (dalība vebinārā+ iespēja atsūtīt vienu paša veidotu mājaslapas tekstu A4 apmērā, lai saņemtu speciālistes komentārus + jautājumu un atbilžu seanss + bezmaksas satura izveides rokasgrāmata)
Semināru vadīs:

Linda Kimeiša WIT Berry vadītāja
Lindai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze mājaslapu satura izveidē. Viņa ir pirmās un pagaidām vienīgās Latvijā izdotās grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore. Viņa ir veidojusi saturu vairākiem simtiem mājaslapu gan vietējam, gan starptautiskajam tirgum.