Metode LSP komunikācijas stratēģijas izveidēMetode LSP komunikācijas stratēģijas izveidē
---Izmantojiet metodi Lego Serious Play uzņēmuma komunikācijas stratēģijas izstrādē. Šī metode palīdzēs Jūsu uzņēmuma komandai saskatīt plašākas, radošākas un rezultatīvākas uzņēmuma komunikācijas stratēģijas izveides iespējas.
Kā notiek komunikācijas stratēģijas izveide metodes LSP darbseminārā
- Darbsemināra dalībnieki
Darbseminārā piedalās 1–15 personas, optimāli 4–8, kuru darba pienākumi uzņēmumā ir saistīti ar komunikācijas stratēģijas izveidi vai ieviešanu, piemēram, mārketinga speciālists, uzņēmuma vadītājs, pārdošanas speciālisti, sabiedrisko attiecību speciālists, administrators u. c.
- Darbsemināra plāns
Gluži kā visiem tradicionālajiem darbsemināriem, arī šim ir vadītājs, kas pirms tam ir iepazinies ar situāciju Jūsu uzņēmumā un izstrādājis atbilstīgu darbsemināra plānu.
- Darbsemināra ilgums
Atkarībā no tā, cik sīki vēlaties izveidot uzņēmuma komunikācijas stratēģiju, kā arī atkarībā no dalībnieku skaita darbsemināra ilgums variē no 4 h līdz 2 dienām (2 × 8 h = 16 h).
- Darbsemināra rezultāts
Pēc darbsemināra Jūs saņemsiet pieņemto lēmumu norakstu, videoklipu un fotogrāfijas, lai stratēģiju varētu likt lietā, attīstīt, papildināt ar niansēm u. c.
Ieguvumi no komunikācijas stratēģijas izveides, izmantojot metodi LSP
- Daudz efektīvāks rezultāts
Metodes LSP darbseminārā piedalās visi, līdz ar to ir iespējams uzzināt to, kas ikdienā paliek nepamanīts, iegūt jaunu skatījumu un vienoties.
- Ātrāka stratēģijas izstrāde
Vai Jūsu uzņēmumā komunikācijas stratēģija kādreiz tiek izstrādāta ātrāk nekā vienas vai divu dienu laikā? Uzreiz uzklausot un izprotot citu komandas biedru viedokli un kopīgi pieņemot lēmumu, Jūs aiztaupīsiet vairākas nedēļas sava laika.
- Cits skats uz komunikāciju
Būvējot trīsdimensiju modeli un redzot, kā Jūsu potenciālā komunikācijas stratēģija izskatās no malas, Jūs saskatīsiet jaunas iespējas.
- Jauna informācija
Patiesībā Jūs uzzināsiet to, ko jau zināt, bet nezināt, ka zināt. Jauniegūto informāciju ikviens kolēģis varēs izmantot savu tiešo darba pienākumu veikšanai un savas efektivitātes uzlabošanai.

Cik maksā komunikācijas stratēģijas izveide ar LSP metodi
Komunikācijas stratēģijas izveide ar LSP metodi maksā, sākot no 1500 līdz 2000 EUR. Darbsemināra izmaksas un ilgums ir atkarīgs no darbsemināra dalībnieku skaita, kā arī tā, cik detalizētu komunikācijas stratēģiju plānots izstrādāt. Ļoti detalizētas komunikācijas stratēģijas izveidei ir nepieciešami divi darbsemināri (divas darbsemināra dienas).
Uzzināt vairāk par LSP metodi: www.splay.lv