Metode LSP komunikācijas stratēģijas izveidēMetode LSP komunikācijas stratēģijas izveidē

---

Izmantojiet metodi Lego Serious Play uzņēmuma komunikācijas stratēģijas izstrādē. Šī metode palīdzēs Jūsu uzņēmuma komandai saskatīt plašākas, radošākas un rezultatīvākas uzņēmuma komunikācijas stratēģijas izveides iespējas.

Kā notiek komunikācijas stratēģijas izveide metodes LSP darbseminārā

 

  1. Darbsemināra dalībnieki

Darbseminārā piedalās 1–15 personas, optimāli 4–8, kuru darba pienākumi uzņēmumā ir saistīti ar komunikācijas stratēģijas izveidi vai ieviešanu, piemēram, mārketinga speciālists, uzņēmuma vadītājs, pārdošanas speciālisti, sabiedrisko attiecību speciālists, administrators u. c.

  1. Darbsemināra plāns

Gluži kā visiem tradicionālajiem darbsemināriem, arī šim ir vadītājs, kas pirms tam ir iepazinies ar situāciju Jūsu uzņēmumā un izstrādājis atbilstīgu darbsemināra plānu.

  1. Darbsemināra ilgums

Atkarībā no tā, cik sīki vēlaties izveidot uzņēmuma komunikācijas stratēģiju, kā arī atkarībā no dalībnieku skaita darbsemināra ilgums variē no 4 h līdz 2 dienām (2 × 8 h = 16 h).

  1. Darbsemināra rezultāts

Pēc darbsemināra Jūs saņemsiet pieņemto lēmumu norakstu, videoklipu un fotogrāfijas, lai stratēģiju varētu likt lietā, attīstīt, papildināt ar niansēm u. c.

 

Ieguvumi no komunikācijas stratēģijas izveides, izmantojot metodi LSP

  • Daudz efektīvāks rezultāts

Metodes LSP darbseminārā piedalās visi, līdz ar to ir iespējams uzzināt to, kas ikdienā paliek nepamanīts, iegūt jaunu skatījumu un vienoties.

  • Ātrāka stratēģijas izstrāde

Vai Jūsu uzņēmumā komunikācijas stratēģija kādreiz tiek izstrādāta ātrāk nekā vienas vai divu dienu laikā? Uzreiz uzklausot un izprotot citu komandas biedru viedokli un kopīgi pieņemot lēmumu, Jūs aiztaupīsiet vairākas nedēļas sava laika.

  • Cits skats uz komunikāciju

Būvējot trīsdimensiju modeli un redzot, kā Jūsu potenciālā komunikācijas stratēģija izskatās no malas, Jūs saskatīsiet jaunas iespējas.

  • Jauna informācija

Patiesībā Jūs uzzināsiet to, ko jau zināt, bet nezināt, ka zināt. Jauniegūto informāciju ikviens kolēģis varēs izmantot savu tiešo darba pienākumu veikšanai un savas efektivitātes uzlabošanai.

Cik maksā komunikācijas stratēģijas izveide ar LSP metodi

Komunikācijas stratēģijas izveide ar LSP metodi maksā, sākot no 1500 līdz 2000 EUR. Darbsemināra izmaksas un ilgums ir atkarīgs no darbsemināra dalībnieku skaita, kā arī tā, cik detalizētu komunikācijas stratēģiju plānots izstrādāt. Ļoti detalizētas komunikācijas stratēģijas izveidei ir nepieciešami divi darbsemināri (divas darbsemināra dienas).

Uzzināt vairāk par LSP metodi: www.splay.lv

Kā notiek mājaslapas satura stratēģijas izveideKā notiek mājaslapas satura stratēģijas izveide

---
Svarīgākais

01.Mērķi

Pareiza mērķu definēšana ir efektīvas un ilgtspējīgas mājaslapas stratēģijas pamats. Jūsu mājaslapai ir mērķis, katrai tās sadaļai ir mērķis, Jūsu klientam ir mērķis, mūsu uzdevums ir apzināt un salikt visus šos mērķus pa plauktiņiem.
Mērķu sasniegšanas pamats

02.Informācijas iegūšana

Šis ir tas brīdis, kurā ir svarīgi, lai Jūsu uzņēmumam būtu izveidotas pircēju personas, SVID un konkurentu analīze, jo tas viss būs jāliek lietā, lai sāktu būvēt mājaslapas satura stratēģiju. Papildus tam veiksim statistikas datu analīzi un izmantosim citus rīkus, ja tas būt nepieciešams un iespējams.
Jaunas uzņēmuma dzīves sākums

03.Stratēģijas izveide

Balstoties uz visu iegūto un apkopoto informāciju, mēs izveidosim mājaslapas satura stratēģiju, kurā attēlosim, kur, kāpēc un kāds saturs ir jāveido, kā sadaļas tiek savstarpēji sasaistītas, kā notiek definētā mērķa izpilde u. c.

Vēlaties iegūt vairāk informācijas par šo pakalpojumu?

Sazinieties ar mums! Tālr. +371 28802511, e-pasts guna@witberry.lv.

Back to top