Kampaņa „Quick Knowledge”

Once in a while, you’re given an opportunity at something that truly

Starptautiskās kampaņas „Quick Knowledge” rīkošanaStarptautiskās kampaņas „Quick Knowledge” rīkošana

Viss saistībā ar kampaņu
---

Uzdevums

Īstenot starptautisku konkursu kosmosa nozarē. Konkursa mērķauditorija ir profesionāļi un entuziasti. Veicināt portāla popularitāti Eiropā un iegūt kvalitatīvu saturu, ko veidojuši lietotāji

„WIT Berry” atbildība un risinājums

  • Projekta HATCH ietvaros „WIT Berry” sarīkoja konkursu „Quick Knowledge”, kura mērķis bija iesaistīt kosmosa nozares profesionāļus un entuziastus satura izveidē par kādu aktuālu tematu.
  • Konkursa dalībnieki pārstāvēja daudzas valstis: Nīderlandi, Beļģiju, Grieķiju, Apvienoto Karalisti, Latviju u. c.
  • „WIT Berry” veidoja visu komunikācijas kampaņu, tostarp piesaistīja sponsoru SkyHunters.lv, kas konkursa uzvarētājam dāvāja teleskopu.

Atsauces dažādos medijos

Galerija

Back to top