Skatlogi! Pārdošana? Back to basics?

Skatlogi! Pārdošana? Back to basics?

Vai par visas pasaules centru un galveno pārdošanas kanālu ir kļuvis internets? Iespējams, ka daļai tā ir, tomēr mēs vēlamies atgādināt, ka ne visiem uzņēmumiem ir lemts tirgot internetā. Ir tādi, kuri daudz lielāku efektivitāti sasniedz reālā pārdošanas vietā — veikalā, salonā u. c.

 

Kā ievilkt?

Pirms interneta ziņas izplatījās caur paziņām, kā arī mēs vienkārši gājām garām, ieraudzījām un gājām iekšā. Iespējams, milzīgajā interneta troksnī ir uzņēmumi, kuriem ir efektīvāk paņemt visus garāmgājējus, nevis censties internetā pārkliegt vairākus simtus konkurentu, publicējot fotogrāfijas, kas pazūd nebūtībā jau pēc dažām sekundēm, mēģinot savākt auditoriju ar „Like and Share” konkursiem, kuri savāc auditoriju, jā, bet ne īsto. Mēs varam saderēt, ka Jūsu īstā auditorija — reāls potenciālais pircējs — šajos konkursos nekad nepiedalās!

 

Ja nu radošs skatlogs liktu par Jums runāt?

Iedomājieties tikai dažus piemērus. Piemēram, slaveno universālveikalu „Galeries Lafayette” — katru gadu tā Ziemassvētku egli un skatlogu dekorus gaida miljoniem cilvēku. Labi, mēs neaicinām Jūs domāt un rīkoties ar tādu vērienu, bet sakām, iespējams, ka šāda stratēģija, kuru nepiekopj Jūsu konkurenti, varētu Jums palīdzēt sasniegt tos potenciālos klientus, kurus viņi ar reklāmu internetā nekad nesasniegs…

 

Ja nu pārdevējs nevis pārdotu, bet rūpētos par tēlu?

Iedomājieties, ka ikviens, kas ienāk Jūsu veikalā vai salonā, patiesībā ir par daudziem soļiem tuvāk pirkumam nekā tie, kas ienāk Jūsu mājaslapā. Varbūt pamēģiniet saskaitīt, cik ir vienu un cik otru? Ja nu Jūsu komandas mērķis būtu radīt izcilu iespaidu par Jūsu uzņēmumu? Pat ne pārdot! Ļaujiet, lai apmeklētāji paši vēlas iegādāties, nodemonstrējot sava uzņēmuma supertēlu, savu darbinieku superprofesionalitāti un savu preču vai pakalpojumu izcilību un to, kā tie palīdzēs klientam sasniegt viņa mērķus.

Daudzi pārdošanas guru apgalvo, ka viss slēpjas tēlā, nevis izmisīgā tirgošanā. Jo izcils tēls nodrošina stabilus pārdošanas apjomus ilgtermiņā, kamēr beztēls un izmisīga pārdošana to nodrošina īstermiņā.

 

Ja nu tas darbojas?

Mēs neaicinām Jūs atteikties no komunikācijas sociālajos tīklos vai reklāmas internetā. Jums ir jābūt visur, lai veidotu savu tēlu, jo arī neesība sociālajos tīklos var likt Jūsu klientam šaubīties. Tomēr, ja šie kanāli nedarbojas, varbūt pamēģiniet ko citu. Jo, kamēr darīsiet vienu un to pašu, arī rezultāts būs viens un tas pats…

 

Oriģinālus skatlogu noformējus ar mūžīgajiem ziediem varat pasūtīt www.glamvibes.shop